KSeF

Krajowy System e-Faktur, to centralna platforma do wystawiania i odbierania faktur elektronicznych. System działa już od 2022 roku, ale obowiązek jego stosowania został wprowadzony stopniowo

KSeF - najważniejsze terminy

Dobrowolnie:

Obowiązkowo:

Otrzymywanie faktur: obowiązkowe od 1 lutego 2026 r.

Okres przejściowy (do końca 2026 r.): brak kar za błędy, możliwość wystawiania faktur z kas rejestrujących, brak obowiązku podawania numeru KSeF w płatnościach.

Kary: od 1 stycznia 2027 r., nawet do 100% VAT na fakturze lub 18,7% wartości faktury dla dokumentów bez VAT.

Pomożemy Ci wdrożyć KSeF

Wdrożenie KSeF obejmuje kilka etapów: analizę aktualnego systemu fakturowania, konfigurację integracji (API) lub korzystanie z Aplikacji Podatnika, ustawienie uprawnień oraz przeszkolenie pracowników.

Nasz zespół specjalistów przeprowadzi Cię przez każdy krok — od rejestracji w rządowym systemie KSeF, przez konfigurację systemu księgowego, generowanie użytkowników i nadawanie im uprawnień, aż po przeprowadzenie szkoleń, dzięki którym zespół będzie prawidłowo korzystał z KSeF.

Dodatkowo oferujemy wsparcie w wyborze i wdrożeniu systemów ERP i OCR, które mogą usprawnić obsługę faktur i automatyzację procesów w firmie.

To doskonały moment, aby połączyć wdrożenie KSeF z modernizacją systemów finansowo-księgowych i cyfryzacją dokumentów, co pozwala na oszczędność czasu i lepszą kontrolę nad przepływem faktur.

Oferujemy również audyt przygotowania oraz pełne wsparcie techniczne i szkoleniowe dla całego zespołu.

Potrzebujesz wyspecjalizowanego biura rachunkowego dla swojej firmy?

Zostaw nam wiadomość. Odezwiemy się najszybciej jak będziemy mogli.

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana
Oops! Coś poszło nie tak. Spróbuj wysłać jeszcze raz