Wybór systemu i sposobu korzystania
Pomożemy Ci wybrać najbardziej optymalną opcję dla Twojego przedsiębiorstwa:
Krajowy System e-Faktur, to centralna platforma do wystawiania i odbierania faktur elektronicznych. System działał dobrowolnie w wersji KSeF 1.0 od 2022 roku do dnia 1 września 2025 roku, aktualnie w trakcie wdrożenia jest KSeF 2.0, którego obowiązek jego stosowania będzie obowiązywał od 1 lutego 2026 roku.
Dobrowolnie:
Aktualnie jest wdrażany system KSeF 2.0 obowiązkowo:
Otrzymywanie faktur: obowiązkowe od 1 lutego 2026 r.
Okres przejściowy (do końca 2026 r.): brak sankcji za błędy, możliwość wystawiania faktur z kas rejestrujących, brak obowiązku podawania numeru KSeF w płatnościach.
Sankcje obowiązujące od 1 stycznia 2027 r., nawet do 100% VAT na fakturze lub 18,7% wartości faktury dla dokumentów bez VAT.
Wdrożenie KSeF obejmuje kilka etapów: analizę aktualnego systemu fakturowania, konfigurację integracji (API) lub korzystanie z Aplikacji Podatnika, ustawienie uprawnień oraz przeszkolenie pracowników.
Nasz zespół specjalistów przeprowadzi Cię przez każdy krok — od rejestracji w rządowym systemie KSeF, przez konfigurację systemu księgowego, generowanie użytkowników i nadawanie im uprawnień, aż po przeprowadzenie szkoleń, dzięki którym zespół będzie prawidłowo korzystał z KSeF.
Dodatkowo oferujemy wsparcie w wyborze i wdrożeniu systemów ERP i OCR, które mogą usprawnić obsługę faktur i automatyzację procesów w firmie.
To doskonały moment, aby połączyć wdrożenie KSeF z modernizacją systemów finansowo-księgowych i cyfryzacją dokumentów, co pozwala na oszczędność czasu i lepszą kontrolę nad przepływem faktur.
Oferujemy również audyt przygotowania oraz pełne wsparcie techniczne i szkoleniowe dla całego zespołu.
Pomożemy Ci wybrać najbardziej optymalną opcję dla Twojego przedsiębiorstwa:
Niektórzy producenci systemów oferują bezpłatne korzystanie z KSeF w swoich programach, a my pomożemy Ci w tym, abyś mógł w pełni wykorzystać te możliwości.
Jeśli Twoja firma wymaga złożenia formularza ZAW-FA, pomożemy Ci w prawidłowym wypełnieniu i przesłaniu dokumentu, aby wskazać osobę uprawnioną do działania w imieniu spółki.
Pomożemy Ci zalogować się do systemu KSeF przy użyciu Profilu Zaufanego, kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub pieczęci elektronicznej, a także wygenerować token lub skonfigurować certyfikat, który ułatwi późniejsze logowanie.
Na każdym etapie pomożemy Ci przekazać odpowiednie uprawnienia:
Pomożemy Ci bezpiecznie przekazać dostęp do KSeF księgowości, korzystając z mechanizmu nadawania uprawnień lub szyfrowanego menedżera haseł, tak aby nie narażać danych na ryzyko.
Pomożemy w przeprowadzeniu testowego wystawienia i odbioru faktury, sprawdzeniu procesów księgowych oraz ustaleniu procedur wewnętrznych dla całego zespołu — kto wystawia, kto akceptuje i kto ma dostęp do historii faktur.
Zostaw nam wiadomość. Odezwiemy się najszybciej jak będziemy mogli.